به نام خدا

شرایط و ضوابط استفاده از سرویسهای روتر

سامانه ثبت آنلاین دامنه روتر یکی از سامانه فعال در زمینه ی ثبت هاست و دامین می باشد و سرویس های مختلف میزبانی را به کاربران گرامی ارائه میکند. و بدلیل رعایت حقوق مشتریان و کاربران نیاز است تا قوانین و مقرراتی تعیین گردد و رعایت این قوانین ارائه کیفیت و خدمات مطلوب و در نهایت رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. مطلوبست مشتریان گرامی قبل از هرگونه خرید و فعالیتی قوانین این سامانه را مطالعه و از بند های آن آگاه شوند و بدین ترتیب بسیاری از سوالات و ابهامات برطرف و موجب همکاری بهتر می گردد.

ثبت نام پنل کاربری:

فرایندی است که طی آن متقاضی درخواست ایجاد پنل کاربری را می نماید و اطلاعاتی را ذخیره می کند. چنانچه اطلاعات اشتباه و بر اثر سهل انگاری تکمیل گردد مسئولیت آن متوجه متقاضی و مشترک است و در بسیاری از موارد مشکلاتی را به همراه دارد. توصیه می گردد مواردی نظیر ایمیل و تلفن و آدرس حتما بروز رسانی شود. سامانه می تواند در هر زمانی اطلاعات را بررسی کرده و کپی برابر اصل این اطلاعات را از مشترک دریافت نماید و در صورت ناقص بودن اطلاعات تا تکمیل شدن آن حق دارد سرویس مشترک را به حالت تعلیق در آورد. مسلما کامل بودن اطلاعات در مواردی نظیر احراز هویت کمک شایانی به مشترک می نماید. ثبت پنل کاربری به منزله مطالعه و آگاهی شما از بندهای این توافق نامه و موافقت شما با قوانین این شرکت است.   روش ارتباطی رسمی و مستند و قابل پیگیری مشترک و متقاضی با شرکت تنها از طریق ثبت تیکت و ارسال ایمیل و دریافت شماره ی تیکت میسر است. متقاضی هرگونه درخواست را می بایست از طریق تیکت اعلام نماید و در این صورت درخواست وی بطور رسمی مورد پیگیری قرار می گیرد و به او پاسخ داده خواهد شد.

تخفیف:

با توجه به رعایت حقوق مشترکین و کاربران، سامانه برای ثبت و تمدید سرویس، تخفیف هایی در نظر می گیرد که یا از طریق ایمیل به اطلاع مشترک می رساند و یا توسط پیغام در پنل کاربری مشترکین را مطلع می سازد. همچنین از طریق پیغام هایی در وب سایت اصلی سامانه اطلاع رسانی می گردد.

قوانین و مقررات:

این سامانه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی است. در مواردی که متقاضی یا مشترک حتی دریک سرویس خلاف مقررات عمل نمایند و یا شکایتی از مراجع ذیصلاح ارائه گردد این سامانه سرویس مزبور را بدون اطلاع قبلی تا برطرف شدن مشکل به حالت تعلیق درآورده و در پرونده ی مشترک ذخیره می نماید. بدلیل آن که قوانین در داخل و حتی در بین الملل ممکن است بطور آنی و ماهانه تغییر کند، سامانه حق تغییر قوانین را برای خود محفوظ می دارد و تغییرات را در همین صفحه بروز رسانی میکند. سامانه مسئولیتی در اطلاع رسانی تغییرات احتمالی ندارد؛ متقاضی و مشترک موظف است قوانین و مقررات را قبل از هر اقدامی مطالعه نماید و از بند های آن آگاه باشد.

قوانین اختصاصی برای هاست:

سامانه هیچ مسئولیتی برای تهیه بکاپ از اطلاعات را ندارد. تهيه نسخه پشتيبان از مطالب و فايلهاي موجود بر عهده صاحب سايت مي باشد و در صورت حذف يا گم شدن تمام يا قسمتي از فايلها سامانه مسئوليتي قبول نخواهد كرد . نسخه پشتیبانی تهیه شده توسط این سامانه تنها برای جلوگیری از بروز مشکل در مواردی مانند از بین رفتن سخت افزار سرور ها میباشد و برای استفاده مشترک نیست. سامانه تعهدی نسبت به ارائه نسخه پشتیبان به مشترک ندارد. ارائه نسخه پشتیبان فقط با پرداخت هزینه آن امکانپذیر است. در صورت عدم تمایل به تمدید ، در صورت نیاز به بک آپ (نسخه پشتیبانی) باید قبل از اتمام قرارداد تهیه گردد. پس از اتمام قرارداد تنها امکان دسترسی به اطلاعات ، تمدید مجدد سرویس میباشد. در صورتی که تاخیر درپرداخت بیش از 1 هفته باشد ، تمامی اطلاعات مربوطه از روی سرور حذف خواهند شد و سامانه هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات قراردادهای تمدید نشده نخواهد داشت. انقضاء خدمات سفارش داده شده ، 3 بار از طریق ایمیل به ایمیل موجود در پنل کاربری اعلام میشود. در صورتی که خدمات قبل از انقضاء تمدید نگردند، هیچ مسئولیتی متوجه این سامانه نخواهد بود. استفاده از تصاوير و مطالب غير اخلاقي ، فایلهای MP3 جهت دانلود ، نرم افزارهای داری کپی رایت و مطالب و نرم افزارهای مربوط به هک و ... و هرگونه مطلبی که منافی قانون کپی رایت باشد ، در سايتهاي میزبانی شده توسط سامانه ممنوع مي باشد و در اينصورت ادامه همكاري بصورت يكطرفه لغو ميگردد. هزینه بازگرداندن اطلاعات قدیمی بر اساس حجم و نوع اطلاعات تعيين میگردد.

پرداخت ها و امور مالی:

هزینه سرویس: هزینه ای که در زمان قطعي شدن سفارش مشترک در پنل کاربری منظور گرديده است معتبر مي باشد.

قيمتها بدليل نوسانات بازار بروزرساني مي شوند، قيمت اعلام شده در زمان قطعي شدن سفارش مشتري معتبر است

وجه تا قبل از ارائه خدمت ، (براي قسمت موجودي حساب ) به مشتري بازگردانده مي شود تا زماني که خدمت ارائه نشده است .

رویه بازگشت وجه:

این شرکت برای رفاه مشترکین گرامی برای سرویس های پکیج هاستینگ معمولی تضمین باز گشت وجه را در نظر گرفته است. زمان اعتبار تظمین بازگشت : مشترک میتواند تا 7 روز پس از پرداخت و فعال سازی سفارش میزبانی ، سرویس سفارش داده شده را لغو نماید.

شرایط : در صورتی که مشترک هیچ سوء استفاده ای در این دوره از سرویس نکرده باشد ، میتواند سرویس را لغو کند. (مواردی مانند ارسال ایمیل گروهی ، ارسال اسپم ، استفاده از نرم افزار های غیر مجاز و ...).

روش اعلام انصراف :

مشترک باید پس از ورود به سیستم تیکتینگ این سامانه ، درخواست لغو قرارداد را با ذکر شماره اشتراک ، کد محرمانه و اسم دامنه و شماره سفارش و همچنین شماره حساب بانکی و یا شماره کارت خود و همچنین ذکر دلیل انصراف ثبت نماید.

بازگردانی مبلغ :

این سامانه پس از دریافت اعلام انصراف و در صورت انطباق با شرایط و زمان ، هزینه دریافت شده برای فضای میزبانی معمولی را پس از کسر هزینه های بانکی و حداکثر تا 2 هفته به حساب اعلام شده واریز مینماید.

خدمات پس از فروش:

تا یک سال پس از خرید تمامی محصولات این سایت گارانتی خواهد بود.

جوابگویی بین ساعات 10 صبح تا 4 بعد از ظهر انجام می شود. در صورت ارسال درخواست پس از این ساعت در روز بعد جواب داده خواهد شد.

جهت استفاده از خدمات پشتیبانی از راههای زیر استفاده کنید:

1- وارد پنل کاربری خود شده و تیکت ارسال بفرمایید.

2- ارسال ایمیل به support@rooter.ir

سریعترین راه گذاشتن تیکت در پخش ساپورت سایت می باشد.

این سامانه تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …)‌ مسئول نمی‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن بوده و یا عدم توانایی شما در استفاده از محصولات و یا خدمات (روتر) و یا به هر علتی موجب از دست رفتن اطلاعات و فایلها باشد، اگر چه (روتر) احتمال چنین خسارتی را گوشزد کرده باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت (روتر) محدود به قانون می‌گردد. شما موافقت می‌کنید که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط (روتر) در برابر خسارات احتمالی بیش از کل مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

در صورت تماس جهت استفاده از خدمات پس از فروش و پشتیبانی، یک پروفایل داخلی از خدمات ارائه شده تشکیل می گردد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد، که لازم است تغییر و تحولاتی در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید (روتر) و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

مشترک متعهد می شود در هر شرایطی قوانین و مقررات مندرج در این توافق نامه را رعایت نماید.



Friday, February 1, 2013







« برگشت

زبان: